-
Rəqəmsal marketinq
Rəqəmsalda ödənişli alətlərin daha ucuz və Ödənisiz istifadəsi
Bu məqaləni yazmaq biraz riskli və düzgün olmasa da, mənə yazılan çox saylı istəklərdən sonra istədim ki “public” olaraq bu…
Ətraflı -
Futbol dünyasında sürətlə inkişaf edən ölkələr
Futbol dünyası daim dəyişir. Avropa liqaları hələ də üstünlük təşkil etsə də, dünyanın bir çox başqa yerlərində futbol populyarlıq qazanır…
Ətraflı -
Maraqli Faktlar
Ölmədən öncə mütləq oxunması gərəkən ən maraqli kitablar
Kitab oxumaq üfüqlərimizi açar və bizi fərqli dünyalara aparar. Hər yeni kitabla fərqli bir kainatın qapısını açırıq. Ancaq oxumağa başladığınız…
Ətraflı -
Kontent menecer kimdir və hansı işləri görür?
Kontent menecer ( məzmun meneceri) hal-hazırda dünyada və Azərbaycanda marketinq aləmində ən çox işlənən sözdür demək olar. Son vaxtlar kontnet…
Ətraflı -
Analiz
Saytınız olmazsa olmazı 5 pulsuz analiz aləti
Saytınızın olmazsa olmazı deyirəmsə, bu həqiqətən doğru ifadədir 😊 Aşağıda qeyd etdiyim analiz alətləri olmazsa, biznesiniz üçün lazımlı olan məlumatları…
Ətraflı -
Analiz
Google Tag Manger Nədir?
Google Tag Manager – adından da göründüyü kimi saytınız üzərindən taqları idarə etmək üçün bir Google alətidir. Bu alətlə saytınıza…
Ətraflı -
SEO
SEO öyrənmək üçün 12 əsas mənbə
Sosial mediada gördüyüm kimi yeni başlayanların ən çox verdiyi suallardan biri SEO öyrənmək üçün faydalı mənbələrdir. SEO öyrəndiyim zamanlarda (…
Ətraflı -
Analiz
Google Analytics nədir?
Google Analytics nədir? – adından da göründüyü kimi Google tərəfindən hazırlanılmış, tamamilə pulsuz, satınınızı analiz etmək üçün möhtəşəm bir alətdir.…
Ətraflı -
SMM
SMM nədir?
SMM (Social media marketing) – sosial media marketinq deməkdir və sosial media üzərindən marketinq əməliyyatlarının aparılması prosesidir. Sosial media platformalarından…
Ətraflı -
Marketinq
PPC Nədir? PPC Statistikaları
Rəqəmsal marketinqdə ən önəmli terminlərdən biri və birincisinin PPC olduğunu deyə bilərik. PPC (Pay Per Click) hər klik başına olan…
Ətraflı -
Marketinq
SEM nədir? SEM ilə SEO arasındakı fərqlər və oxşarlıqlar.
SEM ( Search Engine Marketing) – Axtarış sistemləri marketinqi deməkdir. SEM də rəqəmsal marketinq sahəsində ən geniş istifadə olunan terminlərdəndir.…
Ətraflı -
Rəqəmsal marketinq
Backlink nədir? SEO üçün əhəmiyyəti.
Backlink nədir? sualı SEO xidməti ilə maraqlanan şəxslərin ilk axtrardığı sözlərdəndir. Çünki onlar SEO ilə maraqlandıqda backlink faydalarını oxumuş və…
Ətraflı -
Rəqəmsal marketinq
SEO nədir? SEO xidmeti kimlər üçündür?
SEO (Search Engine Optimization) Axtarış sistemi optimizasiyası deməkdir. SEO xidmeti isə saytların axtarış sitemlərində (Google, Bing, Yandex və s) orqanik…
Ətraflı -
Rəqəmsal marketinq nədir və niyə bu qədər vacibdir?
Biznesiniz üçün əvəzedilməz vasitə olan Rəqəmsal Marketinq haqqında daha ətraflı məlumat əldə edin.
Ətraflı -
Marketinq
SMM nədir? SMM menecer kimdir? SMM xidməti nələrdir?
SMM (Sosial Media Marketinq) rəqəmsal marketinqin bir hissəsi olub, sosial şəbəkələrdə marketinq əməliyyatlarının yerinə yetirilməsi prosesidir. Hansı ki, bu zaman…
Ətraflı